Welcome on my blog :-)

Tuesday, November 08, 2011

Jde to!

Než jsem se dnes dokopala vyběhnout, dalo mi to dost práce při pohledu z okna a nakonec jsem úplně zapomněla navléct na pravé koleno nákolenku, se kterou běhám. A zjistila jsem, že už to jde konečně  i bez ní. (Zatím jsem učinila asi tři zkušební pokusy bez ní, ale opět jsem se k ní vrátila). Nezbavím se jí zatím nadobro, přeci jen kolenu se nelíbí například prudší seběh z kopce nebo větší zátěž, ale.. je to mnohem lepší než před rokem. 
Dnes 8km/45min většinou terén-les. Místy jsem měla pocit, že tam chodí jen zvěř a lidská noha tam nezabloudila už pěkně dlouho .-).

2 comments:

  1. Ty jsi borkyně! Já bych nevyběhla ani za branku :( a to je zase špatný..je vidět, že jsem totálně ko. Doufám, že se někdy zmůžu alespoň na nějaké hromadné spalování tuků. Jinak kolenům fandím ať vydrží!! Moje bolesti už se taky zlepšily.

    ReplyDelete
  2. MiJo, nejsem .-) Každej může začít A před rokem a půl jsem byla totálně ko taky.-)) Koleno mám špatný už od puberty, navíc tomu ještě dopomohl jeden "úžasný" ortoped:-(, ale co už. Počítám s tím a nepřetěžuju.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...