Welcome on my blog :-)

Thursday, January 26, 2012

Dnes ráno


Viděl jsi slunce, jak koupalo se v mlze
a cítil klid, co rezonoval ve tvé duši...
studeným prstem napsal mráz
vzkaz na ledovou plochu
snad rybám pod hladinou
a všude ticho - majestát královny Zimy
v koruně stromu veverka
a v houští černočerný pták...

To ticho jen tvé kroky porušily.

Když bílá zem ti křupe pod nohama
běžíš a slyšíš jen svůj přerývavý dech
u ohně dvanáct měsíců hledících do plamenů...
teď vládne LEDEN
a slunce svítí
nechci se vrátit zpět
do reality.

7 comments:

  1. Fakt hezky, fotky i nalada v textu. Moc se mi libilo.. 12:)

    ReplyDelete
  2. To je prostě dokonalý. Nemám slov :)

    ReplyDelete
  3. to je proste jak z pohadky! Nadhera!

    ReplyDelete
  4. Sníh a slunce... To jsem neviděla ani nepamatuji. Velká krása!

    ReplyDelete
  5. nevedel jsem, ze se byl u Vas vykoupat Machy ;)

    ReplyDelete
  6. Díky za milé komentáře. jsem ráda, že se vám líbilo. Krásný týden všem.
    to RunShadow
    já také ne :-))), máme tu v lomu potápěčskou základnu a potápí se i v zimě, teď tu byli v lednu také, myslím, že by se mu tady líbilo :-).
    Prosekám mu kdyžtak díru do ledu :-))).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...