Welcome on my blog :-)

Tuesday, December 03, 2013

Pětatřicítka je tady, ale stejně to nevzdávám

Pamatuji si, že se mi to zdálo jako dlouhá, předlouhá doba, když jsem si kdysi, dávno tomu :-), řekla, že do těch pětatřiceti ten maraton dám. Přece, času dost. 
No a je to tady. Ne ten maraton, ale těch třicet pět. A já posunuju metu.  
Maraton? Možná. Už pro mě není  to nejdůležitější.
Hlavně to nevzdat. Pořád jít dál, at už kroky mílovými nebo šouravými, jak život dá, a nepřestat běhat a žít, jak nejlíp se dá.

A jinak...mám se fajn. Doufám, že vy také :-).

                                                    

3 comments:

  1. my se také máme fajn :o)
    Všechno nejlepší k 35. Krásný věk, vše je před tebou.. A maraton si nadělíš k 42 ;o))

    ReplyDelete
  2. :).. spravne, ze si to uzivas..
    ja napriklad ubehl prvni maraton ve 46..:)
    A musim rici, ze to taky nebylo spatny.. MSF! 12:)

    ReplyDelete
  3. No bodejt, co bys vzdavala! Mas pred sebou jeste spoustu let a kilometru. Drzim palce!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...